• O firmie
  • Oferta
    • Śrutowanie i malowanie konstrukcji stalowych
    • POWŁOKI FLUOROPOLIMEROWE
    • Malowanie Proszkowe
    • ŚRUTOWANIE AUTOMATYCZNE BLACH I PROFILI STALOWYCH ORAZ ZABEZPIECZANIE GRUNTEM CZASOWEJ OCHRONY ANTYKOROZYJNEJ
    • MALOWANIE MAŁOGABARYTOWYCH DETALI
  • Galeria
  • Certyfikaty
  • Kontakt
  • Kariera
  • O firmie
  • Oferta
    • Śrutowanie i malowanie konstrukcji stalowych
    • POWŁOKI FLUOROPOLIMEROWE
    • Malowanie Proszkowe
    • ŚRUTOWANIE AUTOMATYCZNE BLACH I PROFILI STALOWYCH ORAZ ZABEZPIECZANIE GRUNTEM CZASOWEJ OCHRONY ANTYKOROZYJNEJ
    • MALOWANIE MAŁOGABARYTOWYCH DETALI
  • Galeria
  • Certyfikaty
  • Kontakt
  • Kariera

Galeria

Śrutowanie i malowanie konstrukcji stalowych
Powłoki fluoropolimerowe
Malowanie proszkowe
Śrutowanie automatyczne blach i profili stalowych...
Malowanie małogabarytowych detali
Certyfikaty
Aluminiowa siatka cięto - ciągniona zabezpieczona w klasie C4 - (1/11)
Balustrada przestrzenna ze stali czarnej ocynkowanej ogniowo - (2/11)
Blachy ze stali czarnej zabezpieczone do klasy C4 - (3/11)
Ramy zabezpieczone do klasy C4 oraz panele sufitowe - (4/11)
Słupki wygrodzeniowe ze stali czarnej cynkowanej ogniowo zabezpieczone do C4 - (5/11)
Aluminiowe siatki cięto – ciągnione zabezpieczone farbą TIGER DEORE 621 - (6/11)
Wygrodzenia drogowe - malowanie proszkowe w klasie C4 - (7/11)
Małogabarytowe detale - malowanie proszkowe z precyzyjnym maskowaniem powierzchni niemalowanych - (8/11)
Małogabarytowe detale - malowanie proszkowe z&nbspprecyzyjnym maskowaniem powierzchni niemalowanych - (9/11)
Systemy szalunków - renowacja elementów stalowych (usunięcie istniejącej powłoki, śrutowanie, malowanie proszkowe) - (10/11)
Panele elewacyjne - malowanie proszkowe farbami w&nbspI klasie - (11/11) Qualicoat
Konstrukcja offshorowa – malowanie wg systemu Norsok M-501 - (1/14)
Rury – śrutowanie i malowanie systemem 2- warstwowym - (2/14)
 Ramy i barierki malowane wg  Norsok M-501 - (3/14)
Konstrukcje stalowe – stripe coating wykonane przed aplikacją powłoki nawierzchniowej - (4/14)
Konstrukcje stalowe – widok ogólny po aplikacji powłoki nawierzchniowej - (5/14)
 Konstrukcja hali stalowej po aplikacji systemu antykorozyjnego – przemysł lądowy - (6/14)
Konstrukcja stalowa – przemysł lądowy - (7/14)
Konstrukcja stalowa – przemysł lądowy - (8/14)
Elementy przewodu parowego, zabezpieczenie antykorozyjne dla Hitachi, Anglia - (9/14)
 Podczas wykonywania wyróbek (stripe coating) przed aplikacją powłoki nawierzchniowej - (10/14)
Belka – konstrukcja platformy wydobywczej na Morzu Północnym - (11/14)
Belka – konstrukcja platformy wydobywczej na Morzu Północnym - (12/14)
Maskowanie przed aplikacją powłoki nawierzchniowej - konstrukcja stalowa hali Olvit - (13/14)
Rury ze stali czarnej fi800 i fi1000 zabezpieczenie antykorozyjne do klasy C5-M - (14/14)
Panewki pomalowane Xylan 1424, przemysł morski - (1/6)
Drobne elementy stalowe – sprężynki i śruby pomalowane Xylan 1424 – przemysł kolejowy - (2/6)
Powłoka fosforanu cynku naniesiona w sposób zanurzeniowy na powierzchnię celem polepszenia adhezji - (3/6)
Podczas usuwania maskowań z elementów poxylanowanych - (4/6)
Element pomalowany Xylan 1424 z widoczną powierzchnią maskowaną. Fotografia przed usunięciem maskowań - (5/6)
Rączki z naniesioną powłoką Xylan 1424 w kolorze pomarańczowym - (6/6)
Załadunek blach zabezpieczonych gruntem czasowej ochrony antykorozyjnej z&nbspużyciem suwnicy magnetycznej - (1/6)
Suwnica magnetyczna – transport blach - (2/6)
Blacha transportowana na rolotoku do oczyszczarki strumieniowo-ściernej, gdzie przy użyciu śrutu stalowego kulistego nastąpi przygotowanie powierzchni do malowania. - (3/6)
Blacha przygotowana do malowania. - (4/6)
Automatyczna aplikacja gruntu czasowej ochrony na oczyszczoną powierzchnię blachy - (5/6)
Elementy pomalowane po wysuszeniu w&nbspkomorze trafiają do magazynu/ na załadunek - (6/6)
Powierzchnia po farbie podkładowej i&nbspwykonaniu maskowania, przed  aplikacją farby nawierzchniowej - (1/9)
Detale przygotowane do aplikacji farby nawierzchniowej – przemysł kolejowy. - (2/9)
Odbiór detali po aplikacji pełnego systemu antykorozyjnego i&nbsppo usunięciu maskowania – przemysł kolejowy - (3/9)
Rączki dla przemysły offshorowego – malowane wg Norsok system 7 pod nadzorem inspektorskim - (4/9)
Elementy po aplikacji powłoki nawierzchniowej w&nbsptrakcie wykonywania znakowania czarną farbą dla przemysłu wydobywczego - (5/9)
Detal po odbiorze malowanie zgodnie z&nbspNorsokiem M-501 System 7 - (6/9)
Elementy dla przemysłu wydobywczego – w&nbsptrakcie usuwania maskowaia - (7/9)
Pierścienie pomalowane wg wymagań Klienta - (8/9)
Elementy wykorzystywane podczas maskowania powierzchni - (9/9)

Indusco Sp. z o.o. All rights reserved. Design - CYAN STUDIO